AED SERVICE & ONDERHOUD

Elke week worden in Nederland driehonderd mensen, buiten het ziekenhuis, getroffen door een hartstilstand. De eerste zes minuten van een hartstilstand zijn cruciaal. Wanneer er in een dergelijke situatie direct reanimatie wordt toegepast en een AED kan worden ingezet, stijgen de overlevingskansen tot maar liefst negentig procent. Daar staat tegenover dat de overlevingskans elke minuut waarin er niet adequaat kan worden gehandeld, met tien procent daalt.
Met de aankoop van een Automatische Externe Defibrillator heeft u ge nvesteerd in een medisch hulpmiddel dat wellicht ooit het leven van een collega, klant, bezoeker of misschien wel uzelf kan gaan redden. Het is daarom letterlijk van levensbelang dat u erop kunt vertrouwen dat de defibrillator altijd klaar staat. Een AED valt onder de MDR regelgeving (Europese Richtlijn), categorie III, dit betekent dat u als eigenaar bijvoorbeeld ook verantwoordelijk bent voor het juiste onderhoud aan deze AED. Het onderhoud aan een AED moet u overlaten aan specialisten. Onze onderhoudsdes-kundigen hebben de kennis en ervaring in huis en weten dus ook op welke wijze uw AED gecontroleerd en onderhouden moet worden, ongeacht het merk of type van uw AED.
Om uw AED in nominale staat te houden bieden wij een tweetal servicecontracten aan. Zo kunt u een serviceniveau kiezen dat precies aansluit bij uw wensen. U kunt de service en onderhoud van uw AED volledig aan ons over laten.

AED SERVICE & ONDERHOUD

vanaf

€ 185,00

Heb je nog vragen?
Bel met onze adviseurs op 0184-448181

Service & onderhoudscontract Basis

Het servicecontract basis bestaat uit de volgende onderdelen:

Service afdeling

U kunt voor al uw vragen met betrekking tot uw AED terecht bij onze service afdeling. Onze service afdeling plant het onderhoud in en communiceert met u indien noodzakelijk, bijvoorbeeld bij een recall of een software update. Maar ook na inzet van uw AED of als uw AED tussentijds in storing gaat neemt u contact op met onze service afdeling om uw AED weer zo snel mogelijk inzet gereed te maken.

Database / Medical Device Regulation (MDR)

Uw AED wordt opgenomen in onze MDR database. Zo kunnen wij u tijdig op de hoogte brengen indien vervanging van elektroden en/of batterij/accu nood-zakelijk is en eventuele (software)updates beschikbaar zijn. Maar wij weten ook uw AED en de onderdelen van de AED te “vinden” indien wij bijvoorbeeld van de leverancier een recall krijgen.

Jaarlijkse controle en onderhoud AED

Uw AED wordt jaarlijks door één van onze onderhouds-deskundigen volgens de handleiding van de producent op uw locatie gecontroleerd en onderhouden. Na het onderhoud krijgt uw AED een controlesticker zodat u kunt zien wanneer het volgende onderhoud gaat plaatsvinden en ontvangt u per mail een certificaat van onderhoud.

Vervangen onderdelen op locatie

Indien noodzakelijk en met u overeengekomen worden benodigde onderdelen direct vervangen. De kosten van de vervangingsartikelen worden apart bij u in rekening gebracht (bij het service & onderhoudscontract Basis)

Onderhoudsrapport

Na afloop van het onderhoud ontvangt u digitaal ons onderhoudsrapport met een specificatie van de werkzaamheden en de eventueel vervangen onderdelen. Ook worden op het onderhoudsrapport de (nieuwe) verloopdata van elektroden, batterij en accu vermeld.

Certificaat van onderhoud

Indien uw AED na het uitgevoerde onderhoud weer helemaal up to date is en geen storingen vertoont ontvangt u (digitaal) een certificaat van onderhoud met een geldigheidsduur van 1 jaar. Dit certificaat icm de aangebrachte onderhoudssticker maakt zichtbaar wanneer het onderhoud

Service & onderhoudscontract Basis

De kosten voor het service en onderhoudscontract BASIS bedragen: € 85,00 per jaar per AED

Service & onderhoudscontract All-in

Het service- en onderhoudscontract All-in biedt dezelfde service en voorwaarden als het service- en onderhoudscontract Basis. Bij het all-in contract wordt echter het volgende toegevoegd:

Vervangende AED

Bij een storing of defect aan uw AED die wij niet direct kunnen verhelpen zorgen wij binnen 24 uur na uw melding voor een vervangende AED. Zodoende heeft u altijd een goed werkende AED tot uw beschikking.

Inclusief gebruikte materialen en onderdelen

Als tijdens het onderhoud blijkt dat elektroden, accu of batterij vervangen moet worden zitten de benodigde materialen bij de prijs inbegrepen. U krijgt dus geen aparte factuur voor de onderdelen bij periodieke vervanging. Hierdoor heeft u vaste jaarlijkse onderhoudskosten.

De kosten voor het service en onderhoudscontract ALL-IN bedragen: € 185,00 per jaar per AED

*Alle tarieven zijn exclusief BTW en prijspeil 2023

Wilt u ook uw bedrijf veiliger maken?

Bestel dan via onder onderstaand formulier uw materialen of onderhoud, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op